Պատում Բյուրական

Բարև ձեզ ես Աշոտն եմ երեկվա ճամփորդողներից մեկը մենք երեկ գնացել էինք բյուրական և շատ լավ ժամանակ անցկացրել։ Իմ կարծիքով երեկ հիանալի օր է ունեցել մեր ջոկատը։ Սկզբից գնացինք Օրգովի Ռադիոօպտկական աստղադիտակը տեսնելու ասեմ, որ շատ գեղեցիկ էր ես ինքս առաջին անգամ էի լինում Բյուրականում և շատ տպավորած էի, հետո գնացինք օրգովի գետ այնտեղ ճաշեցինք այդ ժամանակ ես շատ էի կասկածում, որ լավ է անցնելու իմ այօսորվա օրը, բայց հետո գնացինք հյուրատն ու այնտեղ սկսվեց ամեն ինչ։ Մենք մի քիչ սպասեցինք բայց այդ ժամանակում մենք խաղում էինք խաղեր մասնավորապես ոլեյբոլ , գնացինք ներս և մեզ տվեցին սենյակներ մենք տեղավորվեցինք մի քիչ, հանգստացանք և գանցինք արդեն Վիկտոր Համբարձումյանի տուն թանգարան, այնտԵղ մեզ ներկայացրեցին Վիկտոր Համբարձումյանի մասին և նրա ապռած կյանքը բավականին հետաքրքիր էր։ Գնացինք ներս և այնտեղ անցկացրեցինք մոտ 4 ժամ։ Ժամը 10-ին գնացինք աստղադիտարան աստղերը դիտելու, այդ օր շատ ամպամած էր և մեզ ամեն հնարավոր պահի կանչում էի որպեսզի մենք գոնե ինչ որ մոլորակ տեսնեինք առաջին անգամ մենք գանցինք տեսնելու Վեներան մեզ այնտեղ ասեցի, որ երբ բացվի լուսինը մենք կկանչենք նայելու, գանցինք հյուրատուն որտեղ ըստ նախնական պլանավորվածի խաղացինք մաֆիա դրանից հետո խաղացինք տարբե խաղեր։ և գիշերը արդեն տասներկուսին մեզ կանչեցին լուսինը դիտելու այս անգամ լուսինը ավելի լավ էր երևում, շատ հոգնած գնացինք հյուրատուն, բայց չքնեցինք մի խմբով խաղացինք թղտային խաղ և գնացին քնելու անձամփ ես գիշերը ընդամենը երեք ժամ եմ քնել։ Առավոտյան արթնացանք և նախաճաելուց հետո գանցինք սեմինարի աստղեր մասին այնտեղ շատ հետաքրքիր պատմություներ էինք լսում։ Եվ ահա այդքանով ավարտվեց մեր հետաքրքիր և ծանրաբերնված ճանփորդությունը։ անձամփ ես շատ գոհ եմ և ասեմ որ ես այն մարդկանցից եմ ով ամեն ինչից դժգոհում է միշտ։

Оставьте комментарий